DigiReceptie, zo werkt het...
DigiReceptie is een digitale oplossing voor de registratie van bezoekers en neemt daarbij onnodig tijdrovende receptietaken uit handen.
“Met DigiReceptie laat je in de eerste uitnodiging al zien dat je bedrijf klantgericht, efficiënt en innovatief is. Er is maar één kans voor een eerste indruk”
DigiReceptie is een digitale oplossing voor de registratie van bezoekers. Hoe uitnodigen van bezoek kan onveranderd met de agenda software die nu wordt gebruikt of via het DigiReceptie WebPortaal. De bezoeker ontvangt een uitnodigingsmail in uw huisstijl met QR-code, routebeschrijving en parkeerinstructies. De bezoeker kan zich eenvoudig aan- en afmelden bij de bezoekers-tablet door de QR-code te scannen. Omslachtig registreren op papier wordt zo razendsnel digitaal ‘inchecken’. DigiReceptie stuurt direct een mail/push-notificatie naar de betreffende medewerker als de bezoeker zich heeft aangemeld.
DigiReceptie neemt onnodig tijdrovende receptietaken uit handen waardoor de receptionist(e) 100% aandacht heeft voor uw bezoek. Klanten zijn een waardevol bezit. Je gunt ze een bezoekerservaring die naadloos aansluit bij de visie van je bedrijf. De bezoekersregistratie digitaliseren is leuk, efficiënt en veilig. Met DigiReceptie is de eerste indruk van je bedrijf goed geregeld. Een gewoon ‘bezoek’ wordt een ‘klantreis’ die bijdraagt aan een professionele uitstraling. Klant is koning!
De kleur en logo is compleet aanpasbaar
Zo simpel werkt DigiReceptie:
Maak een afspraak via het portaal of uw agenda
DigiReceptie verstuurt een uitnodiging per mail naar de bezoeker Corona/bezoekers-instructies
De bezoeker meldt zich contactloos aan met zijn QR-code
De bezoeker wordt gevraagd de voorwaarden te tekenen
De bezoeker doorloopt de Corona toets vragen
De afspraakeigenaar krijgt een mail & push notificatie
Directe notificaties. Jij laat je bezoek toch ook niet onnodig lang wachten? DigiReceptie stuurt je direct een bericht wanneer je bezoeker zich heeft aangemeld. Je ontvangt berichten zoals jij dat wilt: op je smartphone als push-bericht, SMS of gewoon als e-mail.
Actueel overzicht bij calamiteiten. Veiligheid en overzicht staan voorop. Via het DigiReceptie-portaal en de Smartphone App heb je altijd online inzicht in de lijst van aanwezige bezoekers, medewerkers en BHV’ers, altijd up-to-date. Bij een noodsituatie ontvangen BHV’ers een groepsbericht om zo extra adequaat te reageren als het er echt toe doet. Niet alleen prettig voor de bezoeker, maar als ondernemer voldoe je meteen aan de ARBO/ISO/AVG/GDPR privacy regels.
Smartphone App
voor medewerkers
De Smartphone App is voor alle medewerkers gratis beschikbaar.
- Bezoek vooraanmelden
- Bezoekerslijsten inzien
- Medewerkers QR-code voor BHV en tijdsregistratie
- Genodigde en cursus overzicht
- Calamiteiten lijst van bezoekers en medewerkers
- Groepsbericht naar BHV’s bij noodgeval
- Aan- en afmelden van bezoek en cursisten
- Automatisch aan- en afmelden op basis van GPS locatie (optioneel)