Hollander Techniek
Wij, als Hollander Techniek zijnde, gebruiken DigiReceptie nu een jaar of 2. Dit systeem bevalt ons erg goed. Ons doel met het DigiReceptie systeem was om de receptie te ontlasten en een stukje kostenbesparing door te voeren. Tevens leverde de implementatie ons een stuk gemak op. Zo hebben we de sluiting van de buitendeur gekoppeld aan het systeem. Wordt je verwacht als bezoeker, dan kun je met de QR-code in de uitnodiging jezelf aanmelden op de tablet en krijg je de optie om de deur te openen. Meld je je niet aan, dan is dat niet mogelijk en kun je niet naar binnen.
Het aanmelden van bezoekers is daarbij ook erg simpel. Wanneer je bij een uitnodiging via de Outlook-agenda tevens de DigiReceptie uitnodigt, dan wordt de vooraanmelding automatisch in het systeem gezet.
De bezoeker krijgt een nette email met daarin de QR-code maar ook een Google maps routebeschrijving naar de vestiging. Je kunt de locaties in Digireceptie koppelen aan een vestiging waardoor de Google maps routekaart altijd de juiste locatie toont. Meldt de bezoeker zich aan via de tablet, dan krijgt de aanmelder een email en SMS dat het bezoek is gearriveerd. Voor ons heeft ook het BHV gedeelte meerwaarde. Doordat de bezoekers zich moeten aanmelden, krijgt de BHV organisatie een goed beeld van alle bezoekers die in het pand aanwezig zijn. In geval van een calamiteit kunnen wij in DigiReceptie direct zien wie als bezoeker aanwezig is bij welke collega. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we tevreden zijn met het DigiReceptie systeem.
Patrick Otten | Projectleider | Hollander Techniek