DigiReceptie voor geloofsgebouwen

De strijd tegen het coronavirus heeft grote invloed op het geloofsleven.

Onze missie: op een veilige manier persoonlijk contact weer mogelijk maken

Je geloof leven kan overal

Maar voor de onderlingen verbondenheid, beleving en verdieping blijkt de kerk al eeuwenlang een bron van maatschappelijke cohesie en continuïteit. Het is van maatschappelijk belang dat de kerk toegankelijk is en blijft, zodat mensen hun geloof kunnen uiten en beleven in verbondenheid om zo kracht en steun te kunnen geven en ontvangen. Uiteraard is het eveneens van belang dat deze samenkomsten op een gecontroleerde en veilige manier plaatsvinden. 

Technologische toepassingen

Hoe plan je bezoekers zorgvuldig en voldoe je aan de bezoekbeperking uit de noodverordening? Met DigiReceptie heeft u volledig controle en digitaal overzicht over het inplannen en registreren van bezoekers. Hierdoor wordt er veel tijd bespaard aan handmatig en kwetsbaar planwerk. Bij een contactonderzoek is DigiReceptie tevens een waardevolle bron van data, met een druk op de knop zijn alle contactmomenten inzichtelijk.

Digitale registratie

DigiReceptie is een complete oplossing voor het uitnodigen en aanmelden van bezoekers. Via een unieke webpagina, in huisstijl van uw organisatie, kan een bezoeker een afspraak aanvragen. Bezoekersaantallen en tijden kunnen in verschillende dagdelen worden ingesteld. Via het DigiReceptie WebPortaal kan het bezoekverzoek worden goedgekeurd en ingepland of worden afgewezen. De bezoeker ontvangt een persoonlijke uitnodigingsmail met QR-code of afwijzing. De inhoud van deze mails is compleet aanpasbaar via het Online Portaal. Hier is het ook mogelijk om een afspraak te plannen door een medewerker, bijvoorbeeld voor mensen die geen internet/mail hebben. Op de overzichtspagina is eenvoudig in te zien welke bezoekers worden verwacht en of de spreiding juist is.

Het proces in 6 stappen

1. Bezoekers kunnen zich via een webpagina aanmelden voor bezoek

2. Het bezoekverzoek wordt goed- of afgekeurd in het WebPortaal

3. Bezoeker ontvangt een mail met uitnodiging met QR code of afwijzing

4. Bezoeker scant zijn QR-code of toetst naam in bij aankomst

5. Medewerker krijgt een notificatie dat er een bezoeker is

6. Bezoeker scant zijn QR-code of toetst naam in om zich af te melden

Contactloos aanmelden

De bezoeker scant – contactloos – zijn QR-code uit de uitnodigingsmail bij aankomst of typt zijn of haar naam in. Hierna is het mogelijk om Corona toets-vragen te stellen, zoals ‘Bent u verkouden’ en bezoekersvoorwaarden te accorderen. Daarna is het bezoek geregistreerd en ontvangt een medewerker een notificatie dat er een bezoeker is. Zo kan gemakkelijk worden gecontroleerd of de voorschriften worden nageleefd. De bezoeker herhaalt de handeling bij vertrek om zich af te melden. Bezoekers en medewerkers kunnen zo eenvoudig aan de 1,5 meter afstand maatregel voldoen.

Duidelijke communicatie vooraf

In de uitnodigingsmail kunnen vooraf vragen over de gezondheidstoestand van de bezoeker worden getoetst en hygiëne- en bezoek-instructies worden gecommuniceerd. Zo is er altijd goede en duidelijke communicatie, conform protocol en verlaagt of voorkomt u onnodige contactmoment en daarmee de kans op besmetting aanzienlijk.

Implementatie tijd

DigiReceptie is zeer eenvoudig te implementeren en vraag nagenoeg geen uitleg door de intuïtieve werking. Het is letterlijk de medewerkers invoeren, bezoektijden instellen, de kant en klaar iPad of kiosk in de ontvangstruimte plaatsen en de uitnodigings link communiceren met uw bezoekers. Uiteraard helpen we volledig bij het opstarten en het trainen van de beheerder zodat de gemiddelde tijdsinvestering 4 uur bedraagt.

Onze prioriteit is: tevreden klanten, innovatie en veiligheid

Dat doen we door software te maken die gewoon goed werkt. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen en zetten veiligheid en privacy voorop in alles wat we doen. We zijn totaal flexibel en onafhankelijk door eigen in-house softwareontwikkeling. We hebben jaren ervaring in het registreren van bezoekers bij inmiddels honderden toonaangevende instellingen en bedrijven.

  • Bezoek kan zelf een afspraak-verzoek doen
  • Medewerker hoeft afspraken alleen te keuren
  • Contactloos aanmelden
  • Registratie van alle contactmomenten

De implementatie van DigiReceptie is eenvoudig en snel te realiseren. We maken eerst een offerte. Na goedkeuring starten we het account zodat bewoners en medewerkers kunnen worden toegevoegd. Na het plaatsen van de Tablet of BigScreen Kiosk is DigiReceptie klaar voor gebruik.

Met DigiReceptie straalt u veiligheid, verantwoordelijkheid en zorgzaamheid uit.

Blij met DigiReceptie

Start typing and press Enter to search