Ter uitbreiding van ons backoffice team zijn wij per direct op zoek naar een 

Allround Administratief Medewerk(st)er 

Deze functie biedt een unieke kans om een bijdrage te leveren aan meerdere business lines binnen Kyudo Holding BV. Dankzij jouw inzicht én overzicht is de administratie op orde, verlopen dagelijkse processen soepel en bieden we met onze service en bereikbaarheid een ongekend positieve klantervaring. Wij gaan uit van een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Je werkt vanuit ons prachtig gelegen kantoor in hartje Amersfoort.

Ben jij gepassioneerd over cijfers en letters, bevlogen en toegewijd, leuk en positief in je communicatie en heb je bovendien een aanstekelijke energieke persoonlijkheid? Dan ben jij misschien wel de perfecte aanwinst voor ons team.

Wat ga je doen?

  • Boeken van verkoopfacturen
  • Debiteurenbeheer
  • Registreren van activiteiten in CRM
  • Voorbereiden van de BTW aangiftes
  • Opnemen/doorverbinden telefoon extern
  • Informatie verzamelen bij klanten ter voorbereiding van sales- en implementatie activiteiten;
  • Doorleren op uiteenlopende gebieden om voorbereid te zijn en blijven op toekomstige ontwikkelingen binnen onze vakgebieden.

Opleiding en ervaring
Welke opleiding je gedaan hebt, vinden we niet zo belangrijk. Het gaat ons er om hoe jij jouw kennis en ervaring inzet om tot de beste resultaten te komen. Heb je ervaring en referenties? Super! Wij checken ze graag. Niets zo fijn om persoonlijk te horen hoe anderen jou hebben ervaren. Verder verwachten we dat je:

  • uitstekende communicatieve vaardigheden bezit,
  • de Nederlandse en Engelse taal beheerst in woord en geschrift,
  • commercieel, accuraat, betrokken, pro-actief en servicegericht bent.

Wat wij bieden

  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie in een dynamisch en succesvol bedrijf;
  • Minimaal 24 en maximaal 40-urige werkweek;
  • Een marktconform salaris afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring;
  • Uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Een leuke, informele werksfeer met gezellige collega’s;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Dienstverband
Soort dienstverband: 4 a 5 dagen per week

Sollicitatieprocedure:
– Uiterlijk sollicitatiemoment 7 april
– 1e sollicitatiegesprek 12 april
– 2e gesprek 19 april
– Uitsluitsel 21 april
– Administratieve afhandeling 30 april
– Startdatum 1 mei 2021

Geïnteresseerd in bovenstaande vacature?
Dan komen wij graag in contact met je. Mail vandaag nog jouw motivatie + CV naar administratie@oud.digireceptie.nl t.a.v. Ciska Hogenbirk. Verwerk hierin ook een zakelijke uitdaging welke door jouw visie en handelen een succes is geworden.

(Reacties per telefoon, social media of post worden niet meegenomen. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)

Meer informatie? Zie www.kyudo-events.nl en www.oud.digireceptie.nl.

Typ uw gewenste zoekwoord in en duw op Enter om te zoeken